globomax zrt
sequence
Ügyfélhívó rendszer
Statisztikai információk
Az automatikus lekérdezés segítségével a legfrissebb statisztikai adat is megjeleníthető, publikálható.
Szoftveres ügyintézői felület
Az ügyintéző saját számítógépén, vagy akár erre a célra dedikált tableten minden hívással kapcsolatos kezelői funkció elérhető.
Beszédhangú ügyfélhívás
A hangbemondást, a beállítások és hívás alapján a program automatikusan generálja.
Korszerű központi kijelzők
LCD megjelenítő, melyen tetszőleges, aktuális információkat is meg lehet jeleníteni, videó, kép, vagy szöveg formájában.
Előre bejelentkezés
Az Internet elterjedésével természetes igény alakult ki, hogy az ügyfél az azonnali sorszámkérés mellett előre is be tudjon jelentkezni valamelyik szolgáltatásra.
Terméktámogatás
Folyamatos frissítések, letölthető verziók.
A seQUEnce Next informatikai rendszer elnyerte a
Magyar Termék Nagydíj
Kitüntető címet
eszközök
A normál hívófunkciók mellett lehetőség van a háttérmunka rögzítésére is. A teljes fiókhálózati rendszer egy központi felületről monitorozható és konfigurálható.
A SeQUEnce Next ügyfélhívóval kombinálva a reklámok mellett megjeleníthetők az
aktuálisan hívott ügyfelek sorszámai, mely még jobban biztosíthatja az ügyfelek
figyelmét, ezzel növelve a reklámok értékét.
A beépített Dataminer Adatbányászati Rendszer segít a munkaszervezésben, az
erőforrások elosztásában. SQL alapú OLAP motorja lehetővé teszi az adatok átfogó
elemzését és egyedi riportok készítését.