+36 1 306 5371 info@globomax.hu

seQUEnce Next
használatával megszűnik a lassú ügyintézés, sorban állás és az idegeskedés

 

Egy modern ügyfélszolgálaton nem kígyóznak türelmetlen ügyfelek az ablakok előtt. Gyorsan és kényelmesen intézhetők az ügyek. Telefonon, interneten, vagy személyesen is be lehet jelentkezni. Az ilyen ügyfélszolgálaton kevesebb munkaerő mellett is gyorsan halad a munka. SeQUEnce Next ügyfélhívó rendszerrel az Önök ügyfélszolgálata is ilyen lehet.

A seQUEnce Next ügyfélhívó rendszerrel Önöknél is ilyen lehet az ügyfélszolgálat.

 

A munkát fejlett statisztikai modul segíti

A legfrissebb statisztikai adatok nemcsak automatikusan lekérdezhetők, exportálhatók, hanem segítségével az időszakos kimutatások is könnyen elkészíthetők.

Az állapot lekérdezéssel, illetve a statisztikák követésével ellenőrizhető:

  • az egyes ablakok állapota
  • a szolgáltatások részletes állapota
  • információk a várakozó és utoljára hívott ügyfelekről

Az ügyfélforgalom statisztikai adatai is lekérdezhetők:

  • a programból, alkalomszerűen
  • automatikusan (az információs torony, illetve internetes publikálás részére)

Adott az alkalomszerű lekérdezés a különböző időszakra, különféle sűrűséggel:

  • ablakok szerint
  • szolgáltatások szerint
  • pultok szerint
  • ügyintézők szerint

Ügyintézőnként saját kód áll rendelkezésre, mellyel bármely munkahelyen, bármely szolgáltatás esetében összetett lekérdezés kezdeményezhető. Az aktuális állapot (várakozók száma, átirányítottak száma, várólistások száma) mindig látható.

 

 

Az elégedett ügyfelekért
A seQUEnce Next ügyfélhívó használatával megszűnik a lassú ügyintézés, sorban állás és az idegeskedés.

 

Az ügyfelek előre bejelentkezhetnek
A seQUEnce Next az optimálisabb kihasználtság és a minimális várakozás érdekében integráltan kezeli a helyszíni és az előre bejelentkezett ügyfeleket. Az előre bejelentkezés lehet:

  • ügyfélkapun keresztül (mo.hu)
  • a település honlapján keresztül
  • telefonon keresztül (a telefon nyomógombjai segítségével, automata telefonközponton keresztül vagy kezelő segítségével)
  • helyszíni, személyes időpontfoglalás

Az előre és a helyszíni bejelentkezés aránya az ügyfélkezelési tapasztalatok alapján utólag is módosítható, illetve finomra hangolható.

 

Ügyfélhívás emberi beszédhangon
„Kérem a százas sorszámú ügyfelet, fáradjon az egyes ablakhoz.”

A kimondott beszédet a program automatikusan generálja a beállítások, illetve a hívás alapján. Egy ügyintézői munkahelyhez tetszőleges szövegű hívást lehet definiálni. (Ügyfeleinket hívhatjuk „ügyintézőhöz,” „ajtóhoz,” „pénztárhoz,” „ablakhoz” vagy akár „fotózáshoz” is.)

 

Nagy és korszerű központi kijelzők segítik a tájékoztatást
A várakozó ügyféltérben célszerű az ügyfelek részére kulturált várakozási időt biztosítani. E feladat költséghatékony megoldása az LCD monitor, melyen megjeleníthetők:

  • ügyintézéssel kapcsolatos információk
  • formanyomtatványok, dokumentumok elérhetősége
  • ügyfélfogadási rend
  • RSS hírcsatornák
  • reklámanyagok, kisfilmek